Wednesday, December 16, 2015

Kena chickenpox

Hari ni saya dah berumur 11 bulan 14 hari. Baru dua hari lepas saya pergi ke Klinik Kesihatan Simpang Renggam untuk check up berjadual. Hari tu abah ngan ummi bawa saya pergi waktu pagi, dalam jam 10.30. Biasanya pergi petang tapi sekarang tengah cuti sekolah, jadi boleh pergi pagi.

Lepas pergi klinik, kami terus pergi JB sebab abah ngan ummi nak pergi beli buku teks sekolah. Masa tu, kakak sulung saya, kak Husna dah mula demam dan ada bintik-bintik macam chickenpox. Sebenarnya, sebelum tu kak alang saya, kak Iffah dah kena masa kami balik ke Terengganu. Ada dah dia cerita dalam <a href="http://iffah2010.blogspot.my/2015/12/kena-jentongan.html">blog dia.</a>

Masa balik dari JB tu kepala saya dah panas macam nak demam. Esok paginya, ada jugak keluar bintik2 berair. Lepas tu abah bawa saya ngan kak Husna pergi klinik. Memang betul jangkaan. Doktor sahkan saya kena chickenpox.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...