Monday, February 23, 2015

Cukur Kepala

Hari ni adalah hari yang ke-18. Kepala saya pun dah mula ok, dah mula keras tak macam baru lahir..lembut je. So, dah sampai masanya untuk cukur kepala, biar tumbuh rambur baru. Maka, operasi pun bermula.

Mula-mula abah guna gunting dan sikat dulu untuk potong rambut yang panjang. Lepas tu baru masuk dalam bilik air untuk bercukur.

Saya mamai masa ni. Tengah sedap tidur petang. So, takdelah saya nak meragam sangat.

Hasil first round. Tak dapat cukur habis sebab abah kesian saya lama sangat dalam bilik air kesejukan pulak nanti. So, malam ni tidur dengan kepala yang macam ni.

Pagi esoknya, sambung 2nd round nak licinkan part yang masih berambut. Nak kata licin sangat pun tak jugak sebab takut tekan sangat pisau cukur tu kang luka pulak kepala saya.

Hasilnya macam gambar2 ni lah...

 Abg Asyraf awal-awal lagi dah cukur kepala dia. 







0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...